Klachtenformulier Klachtencommissie
Welkom bij de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties
Heeft u een klacht over een van de corporaties die bij de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties aangesloten is, dan kunt u dit formulier gebruiken om uw klacht in te dienen.
Wij stellen u eerst een aantal vragen zodat wij weten hoe wij met u in contact kunnen komen. Daarna volgen er een aantal vragen om helder te krijgen of de commissie uw klacht in behandeling kan nemen.
Als laatste kunt u aangeven waar uw klacht precies over gaat en welke contacten u hierover al heeft gehad met de woningcorporatie. U kunt dan ook bewijsstukken meesturen, bijvoorbeeld brieven of mails die u aan de corporatie heeft verstuurd of van de corporatie heeft ontvangen of foto’s, waarop een technisch probleem duidelijk wordt. Als het lastig vindt de bestanden te uploaden, dan mag u ze ook per mail aan de secretaris sturen of per post.
Let op! U mag alle documenten die u belangrijk vindt voor uw klacht als bijlage toevoegen, maar deze documenten worden door de Commissie alleen gezien als illustratie of bewijs van uw klacht. Het ingevulde formulier vormt de hoofdtekst van uw klacht en de Commissie moet uw klacht op basis daarvan kunnen beoordelen. Het is dus belangrijk dat u de klacht volledig en duidelijk beschrijft in het klachtenformulier.
Is het invullen van dit formulier voor u lastig, dan kunt u hulp vragen bij de secretaris van de Klachtencommissie (024 3512195).
Wilt u hieronder uw contactgegevens invullen?
Als u dit formulier voor iemand anders invult, wilt u dan hier de gegevens van de klager invullen? Uw eigen contactgegevens kunt u aan het eind van dit formulier invullen.